Victorinox populära Swiss Classic skalkniv i fällknivsformat

Victorinox populära Swiss Classic skalkniv i fällknivsformat

Den populära Swiss Classic skalkniv har nu kommit som fällkniv. Helt perfekt för picknicken eller när du bara behöver ha med en skalkniv på vandringsturen eller dagsutflykten. Otroligt mångsidig, högkvalitativ, lätt att fälla ut och in samt lätt att bära med vart som helst. De färgglada handtagen gör kniven till ett måste vid alla tillfällen då det ska skalas och skäras.

Lyxig och lätt skalkniv i fällknivsformat

Med högkvalitativt blad i rostfritt stål och ett blad som enkelt fälls ut och in igen blir det enkelt att skala och frukt samt grönsaker när du vill och vart du vill. När du är klar och kommit hem rengör du enkelt kniven i diskmaskinen.

Bladet är 11 cm långt, kniven är 1,3 cm bred och väger endast 42 g. Välj mellan sex klara färger, tandat eller slätt blad för att hitta din nya favorit-skalkniv som gärna följer dig överallt.

Rekommenderat utpris är 200 SEK. Swiss Classic Foldable Paring Knife finns snart i en välsorterad köks-eller friluftsbutik nära dig.

Vill du veta mer om Swiss Classic Foldable Paring Knife? Besök roswi.se eller kontakta oss: