Royal Park och Intellotel startar Nordens första One-Stop-Shop

Royal Park Hospitality & Edcuation Hub inleder samarbete med Intellotel och presenterar Nordens första One-Stop-Shop, en unik möjlighet att få råd och stöd gällande finansiering, verksamhetsutveckling och digitalisering. One-Stop-Shop erbjuder stöd genom erfarna innovatörer, skribenter och facilatorer från branschen. Idag kl. 15.00 går tjänsten live på hemsidan.

Genom One-Stop-Shop kommer du att få hjälp med att utvärdera och kvalificera din verksamhet och projekt med målet att hitta en passande finansiering. Detta initiativ påbörjades för drygt ett år sedan och kallas conscious sustainable hospitality. I samband med pandemin har behovet av service inom detta område ökat markant och One-Stop-Shop är ett direkt svar på det.

-För att skapa förutsättningar och dynamik i branschen krävs nya, innovativa lösningar och interaktion mellan olika aktörer. Vi är mycket glada över samarbetet med Intellotel som kan hjälpa personer att utveckla sina verksamheter med alltifrån finansiering till ett operativt perspektiv, säger Ulrich John, ägare av Royal Park Innovation & Education Hub Sthlm AB.

Intellotel grundades 2016 utvecklar och säljer mjukvaruteknologi för fastighetsdrift, hotell och co-working lokaler.

- Vi är väldigt glada över att få driva vårt samarbete med Royal Park Hospitality & Education Hub:s visionära team. Vi ser fram emot att ta emot företag inom besöksnäringen såsom fastighetsägare, hotell- och co-working lokaler som medlemmar. Aktörer inom besöksnäringen som behöver finansiering eller vill optimera sin verksamhet är välkomna att kontakta oss, säger Alexander Benitez, medgrundare av Intellotel.

One-Stop-Shop på Royal Park Hospitality & Education Hub:http://royalparkhospitalityhub.com/one-stop-shop/

För ytterligare information, vänligen kontakta:
Bo Andersson
, VD Royal Park Hospitality & Education Hub