Patrik Lindbladh, verksamhetschef på RSA i Ystad, besöker kommunens Öppenvårdsenhet, där personalen just flyttar in i de nya lokalerna som tidigare var en Hemmakvällbutik.

Öppenvårdsenheten för familj och barn får nya fräscha lokaler i Ystad centrum - vi besöker mitt i flytten!

RSA-gruppen lämnar över ett omfattande projekt till Ystad kommuns Öppenvårdsenhet. Familjer och barn med stödbehov kommer nu tas emot i nya, fräscha lokaler på Lilla Östergatan och RSA-gruppen har bistått med el, rördragning, ventilation och säkerhetsinstallationer.

Det som var Hemmakväll känns inte längre igen, eller hur?

Förutom samtalsrum och kontor finns nu en fantastiskt fin umgängeslägenhet för familjer. Parkeringen är såklart förberedd för laddstolpar.

Arbetet fortsätter i fler delar av byggnaden, där flera av kommunens verksamheter ska inrymmas.