Pressmeddelande -

SaaSiest 2022 - Nordens B2B SaaS-elit samlas i Malmö för 2 dagar av kunskapsutbyte

SaaSiest 2022, Nordens största event för B2B SaaS bolag äger rum i Malmö Sverige den 20-21 april. I programmet finns över 60 talare från och många möjligheter att träffas för att lära av varandra, dela erfarenheter och för att nätverka med branschkollegor och framtida partners. Det är första året som eventet hålls och kommer att besökas av över 800 personer från 200 företag

Vad besökare kan förvänta sig på SaaSiest 2022:

- Tillväxt-presentationer från människor som faktiskt har gjort det
- Stark representation av nordiska och internationella talare (Aaron Ross, Nathan Latka, Louise Barnekow CEO, Mynewsdesk, Emil Eifrem CEO Neo4J och Mikael Thuneberg Supermetrics och många fler)
- Nätverk & Matchmaking med partners, och branschkollegor
- Sidoevents som Padelturnering och pokerturnering
- Kulinarisk upplevelse - en smak av Malmö och Skåne
- Kvällsunderhållning av den berömda Malmö duon Sax on the Beat

"Det är fantastiskt vilket engagemang det finns inom det Nordiska B2B SaaS Communities. Man delar med sig frikostigt av sina erfarenheter och vill verkligen hjälpa varandra." säger Thomas Sjöberg, Co-Founder SaaS Nordic

"Det här är början, vår ambition är att växa SaaSiest till ett event som är känt internationellt. Vi har redan iår besökare från ett 10-tal länder och ser ett stort intresse både från investerare och globala SaaS-bolag". säger Daniel Nackovski, Co-Founder SaaS Nordic

SaaSiest 2022 anordnas av SaaS Nordic som driver Nordens största B2B SaaS Community med över 400 bolag, ett VD nätverk med 125 Nordiska B2B SaaS VD:ar, en podcast och events.

När: 20-21 April 2022
Var: Slagthuset, Carlsgatan 12e, 211 20 Malmö