Sanna Nielsen, Live på Wenner-Gren Center

Sanna Nielsen är vårens artist på Live på WGC24 i Wenner-Gren Center

Musikkonceptet Live på WGC24 är tillbaka och nu presenteras vårens kommande livespelningar med artisten Sanna Nielsen. Med två exklusiva datum, den 9 och 16 februari, kommer gästerna att få uppleva en intim livespelning samtidigt som de avnjuter en välkomponerad trerättersmiddag.

I den fantastiska festvåningen på Wenner-Gren Center i Stockholm, 24 våningar upp, erbjuds det exklusiva och intima mat- och musikupplevelser. Live på WGC24 har blivit ett uppskattat event i Stockholm, känt för sin kombination av förstklassig underhållning tillsammans med matupplevelser i en exceptionell miljö. Ett 70-tal gäster får uppleva en intim livespelning samtidigt som de får njuta av en trerättersmiddag. Innan och efter showen finns det möjlighet att mingla i baren som för tankarna till 60-talets James Bond eller Mad Men’s New York.

– Jag är så stolt över att få presentera Sanna Nielsen som vårens artist på Live på WGC24! Det är så roligt att vi år efter år får presentera några av Sveriges största artister till vår scen. Vi bjuder på en total upplevelse som uppskattas väldigt mycket av våra gäster, säger Tobias Gustavsson, Driftchef på Wenner-Gren Center.

Sanna Nielsen är en uppskattad artist som medverkat i Melodifestivalen flera gånger, 2014 tog hon hem vinsten med låten ”Undo” och representerade Sverige i Eurovision Song Contest, där hon slutade på en hedrande tredje plats. Under ett flertal år så var Sanna även programledare på Allsång på Skansen, som hon för sina insatser vunnit det prestigefyllda tv-priset Kristallen.

Festvåningen WGC24 erbjuder en unik miljö med spektakulär vy högt över takåsarna. Live på WGC24 har tidigare gästas av några av Sveriges absolut mest uppskattade artister som Tommy Körberg, Helen Sjöholm, Charlotte Perrelli och Lisa Nilsson.

Aktuella spelningar på WGC24

• 9 februari Sanna Nielsen
    • 16 februari Sanna Nielsen

För mer information om tider, priser och biljetter: