PRESSINBJUDAN: Välkommen till Slagteriaktiebolaget!

PRESSINBJUDAN: Välkommen till Slagteriaktiebolaget!

PRESSINBJUDAN

Välkommen till Slagteriaktiebolaget!

Den 16 april bjuder vi in dig till vår nyöppnade restaurang Slagteriaktiebolaget invid Friends Arena. Caroline Cederblad, VD och Madeleine Brehmer, vVD för familjeföretaget Sabis visar upp och berättar om företagets nya krogkoncept. Ett koncept med tydlig anknytning till företagets långa historia och unika position inom mat och service i Stockholm.

Idag driver tredje generationen ett tjugotal restauranger, elva caféer, sju matbutiker, tre mötesanläggningar samt tre fyrstjärniga hotell i Stockholmsområdet.

Du kommer också ha möjligheten till personlig intervju med VD, vVD samt köksmästare Pär Andersson samt proväta delar av menyn.

TID & PLATS
Datum: 16 april
Tid: 16.00 (till ca 17.30)
Plats: Evenemangsgatan 31 B

OSA med namn samt publikation/media till: presstraff@slagteriaktiebolaget.se senast 12 april.
Har du inte möjlighet att komma men är ändå intresserad av mer information har vi möjligheten att maila över ett press-kit.)

Välkommen!

www.slagteriaktiebolaget.se • Tel. 08-120 171 70 • Evenemangsgatan 31 • 169 79 SOLNA