2023 års kalender för bilträffar, nostalgi och andra retroevent. -Här finns hela listan

2023 års kalender för nostalgiträffar -Här finns hela Sveriges utbud

Levande kalender för nostalgi, cruising och andra event av retro karaktär!

Varje år levererar GLINDER en kalender av hög kvalité i levande format. Det innebär att den uppdateras varje vecka med nya händelser och event som har nostalgi som huvudfokus. Kalendern i sin nuvarande form levererar 2023 års händelser och sträcker sig över hela Sverige. Inget event är för litet eller för stort för att kunna tas med i kalendern. Tvärt om, vårt mål är att göra den till bred och totalt komplett för händelser över hela landet vilket vi tycker är viktigt, då GLINDER också har besökare från alla delar av landet.

Gratis att annonsera sitt event

Det är gratis att synas i GLINDER kalender. Arrangörer kan med fördel skicka in sina arrangemang så läggs dessa upp allt efterhand som tipsen kommer in. Vissa av våra kunder kallar den för Sveriges bästa och mest kompletta kalender och den uppskattningen ger oss kraft att vi väljer att hålla på år efter år med att göra dessa kalendrar till våra kunder och partners.

Semesterplanera med evenemangskalendern från GLINDER

Med nostalgikalendern från GLINDER blir det ännu enklare att planera din semesterresa oavsett var den bär av. Du hittar med största sannolikhet något event som faller dig i smaken då kalendern är bred och samlar det mesta.