Ny glittrig diamantpool invigs!

Diamantpoolen står färdig!

Diamonds are a girl's best friend, sägs det! Men på Säröhus är glitter och glamour för alla.
Vad sägs om en relaxpool i glittrande glasmosaik i kombination med kristallkronor och eld?

Hotellets spaavdelning, Särö Källa, är populär bland hotellgästerna. Under gångna året har damernas omklädningsrum bytt skepnad, en fantastisk spalounge i trädgården med uteduschar byggts och nu står Diamantpoolen klar.

Vi hoppas att våra kunder uppskattar vårat senaste tillskott i spaavdelningen. Här är tanken att du tillsammans med din partner eller vän njuter av en avkopplande stund eller varför inte med en kollega efter det där långa mötet, säger Viktoria Dahl marknadsansvarig på Säröhus.
Vi på Säröhus är också mycket glada över vår mysiga spaträdgård som vid fint väder bjuder in till en härligt stund med utomlandskänsla. Här vill vi att kunderna skall njuta av ett glas bubbel, hänga i hängmattorna, läsa en bok i en av våra solbäddar eller svalka sig i regnduscharna, fortsätter Viktoria.

Vi ser fram emot just DITT besök i sommar och hoppas du ska njuta av ett eller flera dopp i diamantpoolen!

Vi ses i sommar!

Johanna-Louise, marknadsavdelningen på Säröhus