Smekab Citylife auktionerar ut parksoffa till stöd för Musikhjälpen

Vi stödjer Musikhjälpen 2019 som sänds från Västerås 9-15 december. I år är Musikhjälpens tema: Sex är inte ett vapen. Låt oss tillsammans göra vad vi kan för att hjälpa de som är utsatta och drabbade av sexuellt våld! Stöd Musikhjälpen med ett bidrag eller lägg ett bud i vår auktion.

För oss är det viktigt med trivsel i offentliga miljöer. Att gå en promenad i en park, sätta sig ner på en parkmöbel, känna ro och harmoni med naturen och dess omgivning ska vara en självklarhet. Rädsla och oro är inte lika med trivsel, varken i Sverige eller någon annanstans i världen. Vi strävar efter att alla ska kännas sig trygga och trivas oavsett förutsättningar, därför tycker vi det är otroligt viktigt att bidra på de sätt som vi förmår.

Låt oss tillsammans göra vad vi kan för att hjälpa de som är utsatta och drabbade!

Gå till vår insamlingsbössa hos Musikhjälpen! Där kan du skänka valfritt belopp via Swish, Betalkort eller Direktbetalning.
Länk till vår insamlingsbössa

Gå gärna in och lägg ett bud i vår auktion! I auktionen finns en parksoffa VERA i orange kulör (stomme) och Jatoba (sits/rygg), värde ca 7195 kr + moms.
Länk till auktionen

Tack för att du hjälper oss att stödja årets Musikhjälpen!

Smekab Citylife