Glöggkannan blir bordets centrum på julens sammankomster

Glöggkannan blir bordets centrum på julens sammankomster

I säsongens Winter-serie ryms en rad eleganta produkter som får den hemtrevliga vinterkänslan att infinna sig. Här finns produkterna som värmer och lyser upp under de kalla månaderna. Däribland glöggkannan, som gjorde succé i fjol och som sålde slut redan innan säsongen hade börjat. Med värmestället, där lågan från ett värmeljus glimmar, hålls glöggen rykande varm länge. Den vackra kannan blir till bordets mittpunkt. Glöggen serveras med fördel i de vackra tillhörande muggarna, som passar fint ihop med kannan och blir små smycken på bordet.

Produkterna i Winter-serien är vackra att kombinera. Till glöggmyset passar också den lilla porslinsburken med en dekorativ kotte i guld på toppen. Formerna känns igen från den populära porslinsburken och fatet med den söta ekorren som finns i sortimentet sedan tidigare. Och nu har alltså den lilla ekorren fått sällskap! Ekorren och kotten smyckar ut både porslinsburken och det lilla fatet och de två passar perfekt ihop som en gåva eller som komplement till den som redan har en burk eller ett fat som pryds av ekorren.