Välkommen på pressfrukost och visning av höstens inredningsnyheter!

Välkommen på pressfrukost och visning av höstens inredningsnyheter!

Välkommen till en härlig sensommarfrukost med presentation av ”A way of living”. Det nya konceptet som varumärkena Sagaform, ByOn, Vakinme, Victorian och Bagsfirst går under.

Vi presenterar höstens lekfulla och stilfulla nyheter. Konceptchef Beatrice Lindgren pratar om trender, färger och hur den senaste tiden har påverkat vårt sätt att se på inredning. Pascal Charmolu, designer bakom Sagaforms nyhet Moon, berättar om designprocessen.

När: Måndag 17/8 eller Tisdag 18/8 kl.8.30-ca 9.30.
Var: Barnhusgatan 16
Hur: Max 10 personer per tillfälle (på grund av COVID-19)

Anmäl till ida@gillakommunikation.com

Hösten hos ByOn - Everyday är party perfect.
I ByOn’s höst kollektion för AW2020, Momentous Tangibles, så har ett tydligt uppdrag hamnat i centrum – att göra vardagen mer festlig.En kollektion som sprudlar av fantasi, färg och energi där neon möter speglar, glas och överdimensionerade former. Lekfullheten är som vanligt navet i ByOns kollektioner.

Hösten hos Sagaform
Höstnyheterna hos Sagaform andas svensk design och består av genomtänkta materialval. Tonvikten ligger på inbjudande design som är lätt att ge bort och ta emot. Tillsammans med välkända svenska formgivare, som Margot Barolo och Pascal Charmolu, presenteras stilsäkra nyheter för höstens alla tillfällen.

I över 20 år har Sagaform bidragit till att skapa goda och kärleksfulla relationer. Att äta tillsammans har, precis som att ge varandra gåvor och presenter, sedan tidernas begynnelse varit ett sätt att bygga starka relationer. Sagaform har sedan starten kombinerat dessa två fina traditioner genom att erbjuda ett sortiment av produkter för köket och det dukade bordet som är utmärkta presenter till de allra flesta, även till sig själv.

Sagaform AB grundades i Borås 1993 och har sitt huvudkontor där än idag och vi säljer våra väldesignade produkter till kunder över hela världen. Vänligen se vår hemsida för distributörer och återförsäljare; www.sagaform.com

For over 20 years, Sagaform has helped create good and loving relationships. Eating together has like giving gifts, since the beginning of time, been a way of building strong relationships. Since its inception, Sagaform has combined these two fine traditions by offering an assortment of products for the kitchen and dinner table that are excellent gifts for the vast majority of people, including to yourself.

Sagaform AB was founded in Borås, Sweden in 1993 and has its head office there still today and we sell our well-designed products to customers all over the world. Please see our website for distributors and dealers.