Välkommen på pressvisning av Sagaform SS22 den 19-20 januari!

Längtar du också efter vår- och sommar? Då ska du inte missa vår härliga pressvisning.

När Sagaform och ByOn presenterar nyheterna för SS22 blir det läckra, färgsprakande ting, trendsäkra detaljer, klassiska snitt och allt för att få umgås stilsäkert. Ta del av vårens svenska original från Sagaform och designarbetet bakom. Dessutom bjuder vi på goda mackor och inspirerande snack om säsongens trender. En lyxig goodiebag finns också för de som dyker upp.

När: Onsdag 19 januari eller torsdag 20 januari
Tid: Boka valfri tid från 08.30-18.00. Välj den tiden som passar dig bäst för visning av vår-och sommarkollektionen från Sagaform och ByOn.
Var: Barnhusgatan 16 (ring på hos New Wave group)

Anmälan senast måndag 17 januari till ida@gillakommunikation.com eller på telefon 070 913 40 37

Hoppas vi ses!
Ida, Sara och Beatrice