Sally R är certifierad Proptech OS-partner

SALLY R CERTIFIERAD PARTNER FÖR ProptechOS

Sally R är nu certifierad partner för ProptechOS och RealEstateCore och därmed blir Sally Rs optimeringstjänst ADA en integrerad möjlighet för alla fastigheter som är uppkopplade mot IDUNs plattform Proptech OS.

Proptech OS är en plattform där fastighetsägare kan samla och hantera sin fastighetsdata och applikationer. Plattformen bygger på RealEstateCore och gör din fastighetsportfölj redo för optimering, analys och nya tjänster, och ser till att BIM, Building Automation Systems och IoT-enheter fungerar tillsammans. ADA blir en helintegrerad modul och fungerar sömlöst oavsett vilket bakomliggande SCADA eller styrsystem som finns installerat.

–Vårt arbete med att göra ADA tillgänglig på ett enkelt sätt fortsätter och samarbetet med IDUN är en hörnsten i denna strategi. Vår plan framåt, tillsammans med IDUN, är att erbjuda befintliga ProptechOS-fastigheter möjligheten att snabbt och enkelt koppla upp sin ventilation mot ADA och börja optimera. Ibland kan det behövas några kompletterande sensorer i byggnaden men oftast rör det sig om en ren plug-and-play installation, säger Fredrik Tunberg, VD Sally R.

–Vi är glada att välkomna Sally R som licensierad partner till ProptechOS. ADA är en avancerad och välbeprövad optimeringstjänst för ventilation som vi gärna vill erbjuda våra användare, säger Erik Wallin, VD på IDUN.

–Vi har nu intergrerat ADA i ett flertal ledande SCADA och IoT-plattformar och kommer framgent presentera fler samarbeten. Det ska inte vara svårare att koppla upp sin fastighet mot ADA än att ladda ner Among Us till sin telefon, oavsett om du kör iOS eller Android, avslutar Fredrik Tunberg.

För mer information, vänligen kontakta:
Fredrik Tunberg, VD Sally R, +4672 203 40 11, fredrik.tunberg@sally-r.com
Erik Wallin, VD IDUN, +4670 412 49 00, erik@idunrealestate.com

Om Sally R
Sally R är ett svenskt cleantech-företag som med hjälp av rymdteknik utvecklar smart ventilations- och luftbehandlingsteknik för kommersiella fastighetsbyggnader. Detta för att säkra ett hälsosamt inomhusklimat med god luftkvalitet till lägsta möjliga energiförbrukning. Sally Rs vision är att alla ska andas bra luft.
För mer information: http://www.sally-r.com

Om IDUN och ProptechOS
Idun är ett programvaruföretag som hjälper fastighetsägare att göra sina byggnader redo för framtidens smarta städer. Idun möjliggör för fastighetsägare att förvandla sin fastighetsportfölj till en plattform för innovation, analys och optimering med hjälp av en stor uppsättning integrerade applikationer baserade på det semantiska språket RealEstateCore.
För mer information: https://idunrealestate.com