Vinter på Klädesholmen med utsikt över Salt&Sills flytande bad- och bastubåt

Njut av julen på västkusten i bohuslän!

Den 23 november byter vår skärgårdskrog skepnad. Då smyckar vi lokalerna och dukar upp vårt härliga julbord. Det finns förmodligen ingen bättre restaurang att äta sill på än hos oss på Klädesholmen med sillanor sedan 1400-talet. Vårt julbord har starka influenser från havet. kusten och landet i vår närhet. Vi serverar flera klassiska bohuslänska anrättningar, och vi har lagt mycket kraft på att restaurangen ska ha de absolut bästa kombinationerna av sill och snaps.

Lunchjulbord på fredagar 495 kr/person.
Familjejulbord - på söndagar får alla barn baka pepparkakor under ledning av vår personal i vår sjöbod.

Priser, exkl moms inom parentes:
Onsdag - torsdag, 575 kr/person (513 kr)
Lunchjulbord fredagar, 495 kr/person (442 kr)
Fredag kväll och lördag kväll, 695 kr/person (620 kr)
Söndag familjejulbord 545 kr/person.

Barn 0-12 år: 20 kr/år.
Barn 13-16 år: Halva priset
Från 17 år: Fullpris

Julbordstider:
Onsdagar och torsdagar med ankomst kl 18-19.00
Fredagar lunchjulbord med ankomst kl 12-13.00
Fredagar med ankomst kl. 18-19.30
Lördagar med ankomst kl. 13-14.00 samt kl. 18:30-19.30
Söndagar 2 sittningar med ankomst kl. 13-13:30 och 16:30-17

Vid sällskap från 50 personer går det utmärkt att boka julbord även andra dagar i veckan, kontakta oss så hittar vi en dag som passar er.

Hotellpaket och konferenspaket med julbord
Vill ni förstärka upplevelsen av vårt julbord så rekommenderar vi att ni bokar ett av våra julbordspaket med övernattning.

Julbordspaket/julbordsweekend
Hitta julstämningen vid havet och njut av vårt klassiska julbord och vackra havsmiljö. Bo på vårt flytande hotell och avsluta er vistelse med en härlig frukost. I paketet ingår: Julbord, del i dubbelrum samt frukost
Pris onsdag-torsdag 1325 kr/person i dubbelrum
Pris fredag-lördag 1695 kr/person i dubbelrum

Konferenspaket veckoslut med julbord
Med start den 23 november ingår vårt klassiska julbord när du bokar en konferens hos oss med ankomst fredag eller lördag. I paketet ingår förmiddagsfika, lunch, eftermiddagsfika, julbord, del i dubbelrum på vårt flytande hotell samt frukost.
Pris 1695kr/person exkl moms, gäller ankomst fredag eller lördag från 23 november