SALTO Systems ställer ut på Säkerhet Väst i Göteborg

SALTO Systems ställer ut på Säkerhet Väst i Göteborg

Dagens säkerhetsbransch kan inte lösa morgondagens utmaningar med gårdagens produkter - att skapa trygghet är en viktig del av vår verksamhet. Besök vår monter på nya Åby-mässan, en av Sveriges modernaste mässanläggningar. Vi presenterar de senaste nyheterna inom vårt passersystem SALTO SPACE, det molnbaserade systemet SALTO KS och Danalock sortimentet för det smarta hemmet.

Vill du veta mer om mässan - Läs här

Du kan också boka in ett möte i vår monter - kontakta oss via formuläret på mässans sida eller hör av dig till din lokala SALTO representant.

Entrén är gratis och du beställer din kostnadsfria entrébiljett på här

Hoppas vi ses!

För att vi ska kunna leverera bästa möjliga service finns vi där våra kunder finns. På huvudkontoret i Oiartzun i Norra Spanien har vi samlat R&D, produktion, administration och teknisk support för alla våra kontor runt om i världen. Sverige ingår i SALTO Systems Nordic med huvudkontor i Kalundborg, Danmark och kontor i Stockholm,  Malmö, Karlstad, Vänersborg,  Umeå i Sverige, Råholt, Bergen och Moss i Norge samt Vaanta i Finland.

Lena Kronborg

Presskontakt Nordic Marketing Manager Marknad & Kommunikation i Norden 08 775 87 39