Samhall ökar med Staples – Ger jobb till sju personer

Samhall i Växjö utökar samarbetet med Staples. Samhall bemannar på plats hos Staples. Under våren har styrkan ökat till sju medarbetare i och med invigningen av det nya logistikcentret.

Samhall i Växjö har ett tioårigt samarbete med Staples på plats i deras lokaler. Uppdragen varierar från städ, köksfunktioner till återvinning. Samhall har som strategi att erbjuda varierande och utvecklande arbeten. I och med den invigningen av det nya logistikcentret på Nylanda arbetar nu sju medarbetare från Samhall på Staples.

– Det känns kul att företag som redan anlitar oss utökar samarbetet med Sverige viktigaste serviceleverantör. Det visar att vi har kompetenta och motiverade medarbetare som levererar med hög kvalité säger Jörgen Rolf, arbetsområdeschef för Samhall i Kronoberg.

Jörgen Rolf, arbetsområdeschef, 070-274 73 31
Anders Ekberg, presschef, 076-101 90 55