Samhall vann upphandling med Försvaret i Dalarna - Ger jobb till fem personer

Samhall har vunnit en upphandling av städ i försvarets lokaler i Dalarna. Avtalet sträcker sig över tre år och ger jobb till fem personer i Älvdalen och Falun.

Försvarsmakten kommer även i fortsättningen att anlita Samhall för städ i sina lokaler i Dalarna. Avtalet sträcker sig över tre år med möjlighet till förlängning upp till två år. Uppdraget berör fem personer i Älvdalen och Falun.

– En långvarig relation till våra kunder ger möjlighet för våra medarbetare att utvecklas genom arbete. Att Försvaret återigen väljer Samhall i Dalarna som städleverantör tar vi som bevis på att vi erbjuder en kvalitativ tjänst och är en pålitlig leverantör, säger Markku Lahnalampi, arbetsområdeschef för Samhall.

Markku Lahnalampi, arbetsområdeschef, 070-301 21 91
Anders Ekberg, tf presschef, 076-101 90 55