Missade ni vår pressrelease förra veckan? Om det senaste inom nyckelhantering?

Snart 2019 - Det är väl dags nu?

I en modern, digital värld borde väl även nyckelhanteringen moderniseras?
Med den webbaserade lösningen, Kundportalen, kan nu all nyckelhantering skötas digitalt och på distans. Och det gäller för alla typer av nyckelhantering. Och för alla som vill slippa tidsödande arbete och administration kring nycklar och lås. Nycklar skickas eller levereras hem och mottagare identifierar sig med Bankid och signerar elektroniskt. Precis som det borde vara i en modern tid. En gammaldags nyckelhantering, med krångliga rekvisitioner och tidspassning hos låssmedsbutiker med begränsade öppettider, behövs inte längre. Dessutom är lösningen både enkel och säker. Kundportalen hanterar allt ifrån digital projektering av fastigheter och elektronisk dokumenthantering till nyckelbeställningar, spärr av nycklar och supportärenden på distans.  Läs vår tidigare pressrelease för mer information eller kontakta oss.

Kundportalen utvecklades av Samuelsson & Partner som en del i ett koncept för Brf:er, för att förenkla den krångliga och tidsödande nyckelhanteringen för styrelse och boende.

Ta gärna en titt på vår korta film om Kundportalen:

• Boendefrågor

• spärra nycklar