Terese i kassan - premiär 30 oktober i SVT Play och SVT1

Terese i kassan - premiär 30 oktober i SVT Play och SVT1

Hampus Nessvolds karaktär "Terese i kassan" har äntligen premiär för sin egen TV-serie! Nu på måndag den 30 oktober släpps två avsnitt i SVT Play och samma kväll kan man se första avsnittet i SVT1. Hampus Nessvold är även aktuell i humorshowen "Just idag mår vi bra" som åker ut på arenaturné under november samt med nyskrivna monologen "Sakarias Spyor" som har premiär på Stockholms Stadsteater den 24 januari 2024.

Terese i kassan
Premiär: Måndag 30 oktober kl 21:30 på SVT1 samt på SVT Play samma dag.
En serie skapad av: Hampus Nessvold, Björn Edgren och Lars Wickström
Manus: Björn Edgren Hampus Nessvold och Mike Syrén
Regi: Mike Syrén
Producerad av: Art & Bob
Titta här: SVT Play / Terese i kassan

Turnéplan "Just idag mår vi bra"
9 november - Karlstad, Löfbergs Arena
10 november - Göteborg, Scandinavium
11 november - Göteborg, Scandinavium
16 november - Sandviken, Göransson Arena
17 november - Linköping, Saab Arena
22 november - Malmö Arena
24 november - Stockholm, Avicii Arena

Manus: Hampus Nessvold, Mia Skäringer och Björn Edgren
Regi: Vera Prada
"Skäringer & Nessvold - Just idag mår vi bra" produceras i samarbete mellan Polpoplay och All Things Live
Mer information: www.skäringernessvold.se

Sakarias spyor
På en klubbtoalett någonstans i Stockholm möter vi mäklaren Sakarias som firar sitt nya jobb - med att stoppa fingrarna i halsen. En nyskriven mörk komedi utspelad i realtid på en klubbtoalett. Om självkänsla, självförtroende, prestationssamhället och bulimi. Monologen är skriven av Hampus Nessvold tillsammans med manusförfattarduon Sofie Forsman och Tove Forsman (med tidigare erfarenheter från bl.a. tv-serien Young Royals och Barracuda Queens). För regin står Helena Bergström. Huserar på Stockholms Stadsteater i vår, premiär 26 januari.