Vi presenterar Sandvikens bästa granne 2015!

För andra gången har Sandvikenhus utlyst tävlingen ”bästa grannen”. Tävlingen är avgjord och idag, måndag, kl 16.30, koras vinnaren. Robin Jönsson har med fina lovord gjort sig väl förtjänt av titeln ”bästa grannen”.

- Förra årets evenemang var en succé och har betytt väldigt mycket för såväl grannar som medarbetare på företaget. Det har skapat stolthet. Att motivera till positiva krafter och att öka känslan av stolthet och tillhörighet är viktiga frågor för oss, säger Stefan Lundqvist, VD Sandvikenhus.

Frågorna som ställdes inför nomineringarna var: Vad tycker du kännetecknar en bra granne? Har du någon i din närhet som stämmer in på den beskrivningen?

Vinnare med följande beskrivning är Robin Jönsson:

”Robin är en helt underbar människa som alltid får oss grannar att må bra. Om alla grannar var som Robin så skulle det aldrig någonsin kunna uppstå osämja grannar emellan. Vi har blivit goda vänner genom att bo vägg i vägg och jag vet att jag alltid har någon i huset som ställer upp om det skulle vara något. Att nominera Robin till Sandvikens bästa granne är för mig en självklarhet och när jag läste att man kunde nominera så tänkte jag direkt på honom. Han förtjänar verkligen den titeln".

Mer information
Cecilia Book Partanen, Marknadsstrateg, Sandvikenhus AB, tfn 070-089 96 85, cecilia.book-partanen@sandvikenhus.se.

• hyresgästaktiviteter