Sankt Jörgen Park Stolt samarbetspartner till Barngolfen 7 september 2020.

Sankt Jörgen Park är stolt samarbetspartner till Barngolfen i år! Detta är ett samarbete som värmer i hjärtat och sprider stolthet och hopp genom hela resorten.

Barngolfen är en välgörenhetstävling som gör skillnad. Den arrangeras av Insamlingsstiftelsen för Drottning Silvias barn- och ungdomssjukhus och är Sveriges största välgörenhetstävling inom golf. Eventet arrangeras för femtonde året i rad och har hittills lyckats samla in närmare 19 miljoner kronor.

Ett företagsevent med kända profiler och golfproffs där pengarna som samlas in bidrar till läkande miljöer och glädje för barn och ungdomar på sjukhuset. Ett nytt inslag i årets event är Glädjepadeln, en padelturnering som spelas parallellt med golftävlingen för att bredda evenemanget och upplevelsen. Målet den 7 september 2020 är att tillsammans samla in två miljoner kronor för framtida projekt!

I år går pengarna från Barngolfen till att skapa trivsel och aktiviteter, som får drabbade barn och deras familjer att kunna se bortom vardagens utmaningar för en stund och fylla på med livsglädje och gemenskap.

För att ytterligare boosta detta viktiga engagemang kommer Sankt Jörgen Park att skänka 200kr för varje konferens som bokas mellan mars och juni 2020. Så bidra med en liten del genom att boka konferens hos oss! Maila konferensbokning@sanktjorgenpark.se eller ring 031-3484050

• sankt jörgen park sport club
  • hotell & konferens
  • golf

Sankt Jörgen Park är en unik resort med designhotell, konferens, spa, pool club, sport club, golfbana och fyra restauranger. Allt paketerat i vacker parkmiljö bara 15 minuter från centrala Göteborg.

En unik anläggning för såväl företag som privatpersoner.

Resorten erbjuder ett designhotell med 82 rum, sveriges högst rankade spaanläggning, konferens med kapacitet för 350 gäster, fyra restauranger, sport club samt egen 18-håls golfbana.

En unik anläggning för såväl företag som privatpersoner

Eric Lundberg