Jacuzzi® CitySpa – ett SPA för trångbodda

Jacuzzi, varumärket som är världsberömt för sina spa-upplevelser, utökar nu sitt sortiment med två unika produkter. J-LXL, marknadens mest energisnåla spa i sin klass, samt CitySpa, för den som efterfrågar stor njutning på liten yta.

CitySpa är avsett för två personer. Med sina 2,4 kvadratmeter är det ett spa som innebär mindre belastning för golvet och därför med enkelhet kan placeras både inom- och utomhus. En mindre produkt innebär dock inte att njutningen blir mindre, tvärtom är CitySpa försedd med en ny teknik och design som ger samma känsla som ett stort spa.

- Marknaden har länge saknat ett spa anpassat för små ytor. Med sin behändiga storlek passar CitySpa lika bra på terrassen och balkongen som i badrummet, säger Johan Tegen, VD på Sanova som representerar Jacuzzi i Sverige.

Jacuzzis andra nylansering, J-LXL, är utformat för sex personer. Tack vare modern formgivning och teknik är J-LXL både ett miljövänligare och tystare alternativ än övriga spa i sin klass. Det är dessutom, i likhet med övriga Jacuzzi Spa:n, försett med ClearRayTM som håller vattnet rent.

Jacuzzi är världsledande på marknaden och strävar ständigt mot att förse marknaden med spa-upplevelser av högsta kvalitet. De har sedan sitt genombrott på 1950-talet setts som en pionjär inom området och är på många sätt en symbol för vardagslyx.

- Jacuzzi lyckas gång på gång leverera nya spännande produkter som är lämpade för vår samtid. De har en bra känsla för människors behov och anpassar sina produkter därefter, säger Johan Tegen.

För mer information:
Johan Tegen VD, Sanova

Telefon: 0510 – 48 58 91

E-post: johan@sanova.se

SANOVA - INREDNING FÖR EN EGEN BADRUMSVÄRLD

Sanova är stolt representant för några av Europas finaste badrumsmärken, som Jacuzzi, Gessi, Hansgrohe, Duravit, Colombo och Astro Lighting. Vårt sortiment består av noga utvalda produkter som förenar tidlös kvalitet med modern elegans, tillverkade av människor med en genuin kunskap om materialen de jobbar med och en djup passion för formerna de inspireras av. Sanova vänder sig till kunder vilka söker en helhetslösning för badrummet, men som vill ha något utöver det vanliga och skapa sin helt personliga badrumsmiljö. Sanova har 11 anställda och huvudkontoret ligger i Lidköping. www.sanova.se

• spamiljö
  • cityspa