NY ANTIK BLANDARE MED NÄRA 100-ÅRIG HISTORIA!

Den romantiska, antika stilen går aldrig ur tiden. Sanova presenterar nu en efterlängtad serie produkter i sortimentet med nära 100-årig historia. Serien Roma har utan uppehåll producerats sedan 1926 av anrika Stella 1882. Den har en rak, ren design som samtidigt är mjuk och elegant.

Produkter med lång historia

Serien Roma har producerats och sålts i över 90 år med fäste i Italien. Hur många produkter i världen kan hävda ett sådant rekord? Den klassiska designen och den tekniska tillförlitligheten har lett till dess framgång. Serien har naturligtvis blivit uppdaterad under åren men den har aldrig frångått sin ursprungliga design. Roma är fortfarande blandaren av högsta kvalitet över 90 år senare. Stella 1882 som tillverkar Roma är den enda italienska kranmakaren som fortfarande använder förkromat brons som material i sin tillverkning.

Den antika stilen går aldrig ur tiden

Den romantiska, antika stilen går aldrig ur tiden, blandarna från Roma passar utmärkt in i dagens moderna interiör, trots att den ritades för första gången för närmare 100 år sedan med penna och papper.

Hos oss hittar du allt för att skapa den rätta känslan till ditt romantiska, eleganta och tidlösa badrum. Produkterna som ingår i serien Roma går att få i flera olika ytbehandlingar, hela 10 olika val finns, exempelvis guld, brons och borstad mässing.

Vi på Sanova erbjuder ett brett urval av produkter från serien Roma. Här finns blandare, duschar och badkarsblandare samt tillbehör. Se mer på www.sanova.se