HÖSTENS NYHET – RISENTAS BÄRIGA GRANOLA

RISENTA BREDDAR SMAKPALETTEN AV HÄLSOGRANOLA

Nu utökar Risenta sitt frukostsortiment med två nya smaker av deras populära granola. Smakrika, naturliga och utan tillsatt socker! De nya smakerna är Vaniljgranola med tranbär och jordgubb samt Kardemummagranola med hasselnötter och blåbär. Dessa produkter är till för dig som vill ha en godare och nyttigare morgon.

Vaniljgranolan har en smak av äkta vanilj, tranbär och jordgubbar medan Kardemummagranolan har en välbalanserad smak av kardemumma, rostade hasselnötter och blåbär. Gemensamt innehåller de inget tillsatt socker eller smakaromer och båda sorterna består av flingor som är varsamt rostade tillsammans med fröer, bär och nötter. De är perfekta blandningar till såväl frukost som mellanmål och passar precis lika bra till proteinrik kvarg och cottage cheese som till krämig yoghurt och fil.

- Utan tillsatt socker
- 100% crunch