​PRESSINBJUDAN: VIP-invigning av Santa Marias restaurang i Mölndal

Den 16 juni öppnas Santa Marias lunchrestaurang upp för allmänheten. Men redan dagen innan, onsdagen den 15 juni, smygstartar vi med en VIP-invigning för inbjudna gäster.

Onsdagen den 15 juni är det dags för smygpremiär. Då bjuds ett antal gäster samt press in till TASTE by Santa Maria, för att delta i invigningen av den nya restaurangen. Gästerna bjuds på lunch och får veta mer om restaurangsatsningen och kopplingen till det kända varumärket. Självklart finns också möjlighet för pressen att ställa frågor och fotografera.

Datum och tid: Onsdag 15 juni kl. 11:30-13:00

Adress: Santa Maria AB, Argongatan 2D, 431 21 Mölndal

11:30 Tid för pressintervjuer och fotografering innan övriga gäster anländer
11:45 Välkomstmingel
12:00 Lunch i restaurangen

Anmäl gärna ditt deltagande till Kommunikationschef Eva Berglie (eva.berglie@paulig.com, 0708-99 19 37).

Varmt välkommen!

• Mat, dryck

• händelser
  • taste
  • taste by santa maria
  • restaurang
  • mölndal

Santa Maria är ett ledande varumärke inom smaksättning, känt för ett brett sortiment av kryddor, Tex Mex, BBQ och asiatiska matkoncept. Santa Maria grundades 1911 och har en lång och stolt historia, liksom en växande internationell publik. Idag säljs Santa Marias produkter i över 25 länder i hela Europa. Santa Maria är en del av divisionen World Foods & Flavouring i Paulig Group, en internationell livsmedelskoncern som grundades 1876. Paulig Group har nästan 2.000 anställda i 13 länder och omsätter 905 MEUR (2015).