26 augusti öppnar SATS Karlaplan

SATS öppnar nytt gym vid Karlaplan

Den 26 augusti slår SATS upp dörrarna till sitt helt nya gym, SATS Karlaplan, i Garnisonen på Östermalm.

SATS Karlaplan blir ett modernt och uppdaterat gym med ett stort utbud av styrketräningsutrustning, ett eget område för funktionell styrketräning, den populära värmesalen HotStudio och ett varierat utbud av gruppträningsklasser.

– Vi ser fram emot att visa upp vårt nyaste gym och utmana fler till en aktiv livsstil. Med ett helt nytt gym vid Karlaplan kommer boende och medlemmar på Östermalm, och i närliggande områden i centrala Stockholm, att få ett ännu större och varierat träningsutbud lokalt, säger Samir Hashemi Nik, regionchef för SATS.

Utöver de nya träningslokalerna och det omfattande träningsutbudet kommer gymmet att ha utbildade och erfarna personliga tränare och instruktörer för att hjälpa fler att hitta träningsglädjen och en mer hälsosam livsstil.

– Vi är måna om att skapa en inkluderande och motiverande träningsmiljö där alla känner sig välkomna och inspirerade att nå sina hälso- och träningsmål. Vi vet att geografisk närhet i kombination med ett brett träningsutbud och personlig uppföljning är vad som behövs för att de flesta ska få fysisk aktivitet i sin vardag, tillägger Anna Norrman platschef på SATS Karlaplan.

Anna uppmuntrar och bjuder in alla som är intresserade av att träna på SATS Karlaplan att besöka gymmet från och med invigningsdagen den 26 augusti.