The Nile Hilton Incident tillbaka på biograferna efter Guldbaggesuccén

Igår tog The Nile Hilton Incident storslam på Guldbaggegalan. Tarik Salehs omtalade dramathriller belönades för Bästa film och för Fares Fares prestation i den manliga huvudrollen, samt för Bästa ljud/ljuddesign, Bästa kostym och Bästa scenografi. Med anledning av de fem Guldbaggarna visas The Nile Hilton Incident åter i Stockholm, Göteborg, Malmö, Gävle, Helsingborg, Jönköping, Karlstad, Linköping, Luleå, Lund, Norrköping, Sundsvall, Umeå, Uppsala, Västerås, Växjö och Örebro.

För visningsdagar / tider, gå till https://www.sf.se

Scanbox kommande filmer

Scanbox på Twitter

Scanbox på Clipsource

Scanbox pressida

Kontakta monah@scanbox.com om du behöver login.