ÄNTLIGEN ÄR GNAW TILLBAKA

ÄNTLIGEN ÄR GNAW TILLBAKA

Den humoristiska, härliga och kvalitativa chokladen från Gnaw nu tillbaka hos ScandChoco!

All choklad från Gnaw görs förhand med lokala och noggrant utvalda råvaror i England. Gnaw innehåller endast naturliga smak-och färgämnen samt går igenom noga kontroller för att kunna garantera högsta kvalitet.

Produkterna är nu förbättrade och mer miljömedvetna. Alla förpackningar är tillverkade i återvunnet material och är även nedbrytbart. Tre av produkterna är även helt ekologiska. I sortimentet från Gnaw kommer det finnas allt från presentförpackningar, varm choklad på pinne samt flera ekologiska chokladkakor och sockerfria alternativ.

MILKCHOCOLATE - NO ADDED SUGAR 35g
Denna härliga chokladkaka innehåller inget raffinerat socker och är tillverkad på belgisk premiumchoklad. Innehåller mjölk.

SUPER DARK CHOCOLATE - 100% 35g
En smakrik chokladkaka innehållande 100 % choklad. Chokladen är vegansk, fri från gluten och soja. Chokladen är GMO fri.

ALMOND & COFFEE 100g
En mörk choklad med smak av kaffe och mandel. Den älskade kombinationen mellan choklad och kaffe är svår att motstå, speciellt när mandelbitarna i kakan även ger olika textur och smak. Chokladkakan är helt vegansk.

GRANOLA & PEANUT
En chokladkaka fylld med både crunch från granola och jordnötter. En god och nötig mjölkchoklad som passar både stora som små. Anpassad för vegetarianer.

GRANOLA & ORANGE
En len och smakrik mörk choklad med crunch från granola och en frisk söt smak från apelsin. Helt vegansk.

DARK HOT CHOC SHOT
Ett enkelt sätt att tillaga en god kopp varm choklad gjord på äkta belgisk mörk choklad. Fyll bara en stor mugg med ångande varm mjölk och rör om pinnen av mörk choklad och marshmallows. En god och "gnagande" chokladbit som du kan njuta av när som helst på dagen, speciellt för mysiga kvällar i höst.

ROCKY ROAD HOT CHOC SHOT
För den äventyrliga bland er älskare av varm choklad är dessa älskade pinnar med choklad och touch av klassikern rocky road det bästa sättet att njuta av varm choklad. Fyll bara en stor mugg med ångande varm mjölk och rör om pinnen av smält mjölkchoklad med fudge-bitar. En god och "gnagande" chokladbit som du kan njuta av när som helst på dagen, speciellt för mysiga kvällar i höst.'

HOT CHOC GIFT SET
Vad kan vara bättre än en handgjord varm choklad att njuta av när du vill koppla av en stund? Två heta chokladpinnar och en rolig fantastisk mugg med Gnaws söta ekorre. En perfekt gåva för varm choklad till en chokladälskare!

Innehåller: 1 x varm mjölkchoklad, 1 x karamell varm mjölkchoklad och en Gnawtastic mugg!

BESTÄLL GNAW IDAG

Beställ dessa ljuvliga chokladprodukter redan idag!
Maila oss din order till order@scandchoco.se eller lägg din beställning per telefon till 042-29 27 90.

Produkterna visas på vår hemsida www.scandchoco.se i mitten av nästa vecka.