Årets Alla Hjärtans Dag sortiment från ScandChoco

Ge bort lyxiga godsaker till kärleken på Alla Hjärtans Dag

Unna din älskade extra lyxiga och utsökta godsaker på Alla Hjärtans Dag! Vi på ScandChoco erbjuder flera kärleksfulla produkter som garanterat kommer uppskattas av din kära!
INSTEAD OF FLOWERS - CHOKLADASK 120G - SIMPLY CHOCOLATE
Handgjord premium choklad presenterad i en häftig, humoristisk presentask. Asken innehåller 12 stycken chokladbitar med en mix av vit, mjölk och mörk choklad med tvist av knaprig kokosnöt, lakrits och röda bär. En garanterat uppskattad present för att visa lite extra uppskattning.

I LOVE YOU - CHOKLADASK / PRALINER / TRYFFLAR 110G - HOLDSWORTH CHOCOLATES
Handgjorda praliner och tryfflar i vacker presentförpackning perfekt att ge bort till någon du tycker om lite extra mycket. Förpackningen innehåller tryfflar och praliner gjorda i vit, mörk och mjölkchoklad.
  • Tryffel med kakaocréme och mörk choklad.
  • Tryffel med mjölkchoklad och Champagne
  • Tryffel med mörk choklad och jordgubbscréme
  • Pralin med mjölkchoklad och hasselnöt
  • Tryffel med vit choklad och rom
  • Tryffel med mjölkchoklad och saltkaramell
  • Mörk choklad tryffel
  • Tryffel med mjölkchoklad och Chocca Mocha
  • Tryffel med mörk choklad och apelsin

KÄRLEKEN - CHOKLADDRAGERAD LAKRITS 150G - LAKRITSFABRIKEN
Lakritsfabrikens "kärleken" är en true love story! Krämig, vit choklad som omsluter den salta lakritsen med tydlig smak av riktiga jordgubbar. Smaklökarna jublar av denna goding. Perfekt att ge till någon du vill unna något extra gott! Produkten är glutenfri.
LOVEVILLE - CHOKLADDRAGERAD LAKRITS 125G - LAKRITSFABRIKEN
Het, syrlig, söt och salt! En underbar kombination mellan salt lakrits, vit choklad, het chili och syrlighet från hallon. Loveville är perfekt för dig som vill testa en spännande kombination mellan flera olika smaker! Produkten är glutenfri.

NOTHING SAYS IT BETTER THAN LIQUORICE - PRESENTASK 170G - LAKRITSFABRIKEN
I denna vackra, kärleksfulla presentask får du fyra olika sorters lakrits - perfekt att ge bort till lakritsälskaren som tycker om lite av varje! Innehåller söt och salt lakrits, chokladdoppade saltlakritsstänger med mjölk -och mörk choklad. Produkten är glutenfri.

BLANDADE HALLON & LAKRITSHJÄRTAN - PRESENTASK 150G - LAKRITSFABRIKEN
I Lakritsfabrikens klassiska box finner du blandade hjärtan med smak av hallon och lakrits. Denna goding är även vegansk och glutenfri.

LOVE YOU CHOCOLOTS - CHOKLADBOMB MED MARSHMALLOWS - GNAW
Med Gnaw's chokladbomb får du en lyxigare och godare varm choklad för kalla vinterdagar! I mitten av bomben gömmer sig mini marshmallows som gör din varma choklad extra god och kärleksfull!

LOVE - CHOKLAD PÅ PINNE MED MARSHMALLOWS - GNAW
Choklad på pinne som gör din varma choklad extra lyxig! Lägg i hela pinnen i en kopp och häll över varm mjölk, rör om tills chokladen smält. Toppa med de hjärtformade marshmallows som kommer med pinnen för en extra kärleksfull kopp varm choklad.

SALTED CARAMEL MILK CHOCOLATE - CHOKLADKAKA - GNAW

En mjuk och krämig mjölkchoklad med karamell blandad med havssalt för extra crunch. En klassisk chokladkaka älskad precis som den är! Vackert förpackad i ett helt komposterbart omslag och folie