TRÄFFA OSS PÅ FORMEX

TRÄFFA OSS PÅ FORMEX

VÄLKOMMEN ATT HÄLSA PÅ OSS I MONTER A05:24

DEN 14-17 JANUARI

Ta chansen att lära känna oss och våra produkter bättre genom att smaka, känna och dofta på vårt sortiment på plats. Givetvis har vi med oss en hel del nyheter inför säsongen samt helt nya fantastiska och unika produkter. Dessa kommer för första gången att få provsmakas på plats under mässan.

I LabKitchen hittar ni Lakritsfabriken som berättar mer om att odla lakrits i Sverige & om hur viktig råvaran är för dess färdiga konfekt.

Tider för LabKitchen:

14 januari 15.00-15.30

15 januari 14.00-14.30

Vill ni boka möten med oss under Formex går det bra att kontakta Josefine Bolin via josefine.bolin@scandchoco.se

ScandChoco AB grundades av Martin Jörgensen 2005 och som namnet antyder var det choklad som företaget först fokuserade på. ScandChoco erbjuder ett sortiment premiumprodukter där den gemensamma nämnaren alltid är hög kvalité och exklusiva råvaror.

ScandChoco AB, Ängelholmsvägen 34, 254 42 Helsingborg

Mail: info@scandchoco.se Tel:+ 46 (0) 42 29 27 90