Scandchoco lanserar ny hemsida!

Scandchoco lanserar ny hemsida!

Nu publiceras äntligen ScandChocos nya hemsida med utökade funktioner och ny inbyggd webbshop för privatpersoner.

ScandChoco utökar nu sin digitala närvaro med en uppdaterad webbshop som är anpassad för både återförsäljare och privatpersoner. Från och med onsdagen den 28 oktober klockan 08.00 kommer hemsidan att gå live och kommer därefter att vara redo för användning.

För privatpersoner

Hemsidan kommer att fungera som en butik på nätet där kunden även kan ta del av unika recept innehållande produkter från sortimentet och låta sig inspireras av kvalitativa och välsorterade produkter. I sortimentet erbjuds allt från konfektyr som kvalitets choklad och premiumlakrits till te, kalla drycker, snacks och deliprodukter. ScandChoco fokuserar på unika och exklusiva produkter som hanterats varsamt från skörd till produktion. Vår ambition är att ha ett levande sortiment där vi hela tiden strävar efter att hitta nya spännande varumärken som ligger i tiden och som kan ge mervärde till vår portfölj.

För återförsäljare

Att handla som återförsäljare på hemsidan är busenkelt. För att se exakta priser för återförsäljare krävs det att kunden skapar ett login. Därefter kan kunden välja bland varorna och lägga i varukorgen eller spara som favorit för att hålla koll på aktuella produkter. Som återförsäljare kan du betala med faktura. För andra betalsätt behövs ordern läggas per mail till order@scandchoco.se eller via telefon.

Varmt välkomna till ScandChoco online!

För mer information:

Elin Perlelin, Marketing Director & Sales

elin@scandchoco.se

order@scandchoco.se

Få 10 % rabatt på ditt första köp!

Klicka på länken nedan för att ta del av rabatten eller ange Welcome10 i kassan från och med den 28 oktober onsdag förmiddag

ScandChoco AB ScandChoco AB grundades 2005 av Martin Jörgensen. Martins har alltid haft ett brinnande intresse för smakupplevelser och har arbetat både som kock och sommelier. I början på 2000 talet började han intressera sig mer för chokladtillverkning och kvalitetschoklad. Efter flertalet resor för att studera kakao i Madagaskar och Ecuador började Martins tankar på att importera och sälja kvalitetschoklad på den svenska marknaden. Detta var början på Scandinavian Chocolate Company som blev startskottet för vad som idag är ScandChoco

Efter att bolaget senare började importera även andra kvalitetsprodukter som te, olivolja, drycker och annan konfekt kortades namnet ned. ScandChoco är idag importör av delikatessprodukter från hela världen. Vi fokuserar på unika och exklusiva produkter som hanterats varsamt från skörd till produktion.

Vi finns för dig som vill ha premiumprodukter som sticker ut.

Vi arbetar nära våra kunder för att kunna tillgodo se deras behov. Vår ambition är att ha ett levande sortiment där vi hela tiden strävar efter att hitta nya spännande varumärken som ligger i tiden och som kan ge mervärde till vår portfölj. Vi lagerför vårt sortiment i egna lokaler i Helsingborg där vi dagligen levererar till våra återförsäljare inom apotek, delikatess- och inredningsbutiker, presenthandel, restauranger, hotell, caféer och dylikt.

ScandChoco är ett företag för god smak - så låt dig väl smaka

Mail: info@scandchoco.se Tel:+ 46 (0) 42 29 27 90