Följ med till Ragnerudssjöns Camping och Stugby i senaste numret av tidningen SVEA. Foto: Daniel Stiller / Bildbyrån

Så gick sommaren - branschen berättar i nya numret av tidningen SVEA

I nya numret av vår branschtidning SVEA kan du läsa om hur årets ovanliga sommar har påverkat branschen, hur man arbetar med Revenue Management och vad som krävs för att locka affärsresenärer.

I SVEA nr 3 2020 beger vi oss även till hjärtat av Dalsland för ett besök på Ragnerudssjöns Camping och Stugby. Där träffar vi Linus Bergström och Marielle Örtengren som lockar gäster med humor och kärlek. SVEA träffar även den Norrlandsälskande entreprenören Tobias Lindfors som driver Pite Havsbad Group tillsammans med sin kompanjon. Detta och mycket mer kan du läsa om i nya numret av SVEA.

Läs nya numret av SVEA här

Tidningen SVEA är Sveriges enda tidning för camping- och stugföretagare och här hittar du reportage och artiklar om branschen, inspiration, nyheter, råd, tips och givetvis reportage hos våra medlemmar.