Turtle Wax presenterar Johan Erikssons Charger RTV-projekt på Custom Motor Show

Turtle Wax presenterar Johan Erikssons Charger RTV-projekt på Custom Motor Show

Johan Eriksson och Turtle Wax Perfect Finish finns på Bilsport Performance och Custom Motor Show i Jönköping under påskhelgen. Mässan är Sveriges största motorevent med runt 70 000 besökare.

Johan Eriksson är en av Sveriges främsta bilbyggare. Johan och hans team kommer att visa upp det pågående bilprojektet Dodge Charger RTR som drivs tillsammans med Turtle Wax. Detta är hans mest extrema bilbygge någonsin, en klassiker med superbilsprestanda. Ett av målen med bilen är att få den mest prestigefyllda utmärkelsen, Best in show på SEMA i Las Vegas.

Johan visar även upp sin Dodge Charger – 68 är som är ett mångfaldigt prisbelönat konstverk på hjul, eller som tidningen Motorsport beskriver den:
”Ingen annan bil har fått lika mycket scentid. Ingen annan har fått så mycket uppmärksamhet. Alla har hört talas om den. Alla är lika tagna av den.”

Turtle Wax Perfect Finish är en heltäckande bilvårdserie i premiumsegmentet. Välkommen till  monter B05:60 där vi visar hur du gör för att skapa och behålla nybilskänslan! Övriga varumärken från SEAB som demonstreras är Wunder-Baum, WD-40, STP, Armor All, CorroProtect och nyheten Car-Rep Rubber Comp.

SEAB tillhandahåller produkter av hög kvalitet för att vårda, bevara och skydda fordon och egendom. Med hjälp av starka varumärken skapar vi affärsmöjligheter, lönsamhet och tillväxt.