Minimuffins med sjokoladesmak som er porsjonspakket

Deilige glutenfrie og laktosefrie mini muffins med sjokoladekjerne - nam!

Deilige glutenfrie mini muffins med sjokoladekjerne finner du nå i den glutenfrie hylla. Det er syv porsjonspakkede muffins i en pose. Muffinsene inneholder ikke hvetestivelse og er laktosefrie.

Semper jobber for at alle skal ha mulighet til å ha et variert og bredt utvalg av glutenfrie matvarer. Vi vet at en cøliaker vil ha muligheten til å spise vanlige populære matvarer, og at det er litt lite utvalg av produkter som det er lett å ta med seg. I tillegg reduserer risikoen for kontaminering til et minimum når hver liten muffins er porsjonspakket.

Produktet er helt perfekt til å ta med seg i vesker, i tursekken eller servere på kakebordet. Muffinsen kan godt varmes i mikroovn noen få sekunder for en mykere sjokoladekjerne. Informasjon finnes på forpakning.

Mini Muffins med sjokoladekjerne kommer i butikken 15. september 2018.

Anbefalt utsalgspris er ca. 60 kr (460 gram).

For mer informasjon, vennligst kontakt:

Produktsjef Mette Bogen, Tel: 95054357, E-post: mette.bogen@semper.no

Våre produkter er utviklet med tanke på menneskers behov. Siden 1991 har Semper jobbet med å utvikle glutenfrie produkter av beste kvalitet for det nordiske markedet. Semper AS har i dag varemerkene Semper Barnemat og Semper Glutenfritt. I dag er Semper den ledende aktøren i Norden innen barnemat, glutenfritt og morsmelkerstatning. Hovedkontoret ligger i Sundbyberg. Semper har 200 ansatte i Sverige, Finland, Norge og Danmark og omsetter for ca. 1,5 milliarder SEK. Semper er en del av det internasjonale næringsmiddelselskapet HERO, som har rundt 4 300 medarbeidere i 16 land. Les mer på www.semper.no.