Tänk om alla fick lika bra service vid sina besök på Hotell och Restaurang!

Tänk om alla fick lika bra service vid sina besök på Hotell och Restaurang!

När resultaten och nomineringarna till ServiceScore® ligger klara kan man tydligt se att vissa branscher uppfattas ge bättre service än andra. När det gäller Hotell och Restaurang så menar svenska folket att de får en hög servicenivå. Ser vi till de enskilda resultaten finner vi dock stora skillnader mellan de företag som ingår i denna bransch.

Vinnarna kommer att tillkännages den 10:e april.

De nominerade företagen 2013 i klasserna Hotell och Restaurang är;

Hotell
* Elite

* Radisson

* Scandic

Restaurang
* Espresso House
* Max
* Sibylla

Mätningen genomförs med hjälp av ett riksrepresentativt urval via Cint (webbpaneler med över 400 000 panelister).  Utnämningarna i ServiceScore® bygger på över 2000 svenska konsumenters svar på hur olika företag ger dem service!

För mer information om ServiceScore® 2013;

Anders Örtengren   Satish Sen

ServiceScore®  ServiceScore®

anders@mistat.se  satish@k-scope.se

www.servicescore.se serviceupplevelser från verkligheten!