Sveriges största undersökning om service

Vem är bäst på service i Sverige?

Sedan starten för tio år sedan har ServiceScore® tagit fram de företag som svenska folket anser ger bäst service inom en rad kategorier eller branscher. Det handlar såväl om kommersiella företag som organisationer och myndigheter.

Varje år har vi också Grand Prix, ett pris som går till det företag som är bäst på service i Sverige oavsett bransch eller kategori.

Prispallen 2019 bestod av trean ICA, tvåan IKEA och vinnaren Systembolaget.

Även denna gång är vi digitala och ALLA kommer kunna följa prisutdelningen. Prisutdelningen kommer att sändas LIVE via Teams (se länk nedan) den 16/11 kl. 09.30. Stort tack till Cint och Prodoc som sponsrar oss i år. Innan det är dags att avslöja vinnarna i alla klasser kommer vi traditionsenligt att dela med oss av vår spaning i jakten på bättre serviceupplevelser.

Plats: Live-sändning via Teams och denna länk: https://u.to/sJ9jHA

Huvudsponsorer i ServiceScore 2022 är; Cint och Prodoc

Kontakta oss gärna om det finns frågor.

Satish Sen – 0706 22 75 41 – satish@k-scope.se

Anders Örtengren – 0708 92 92 10 – anders@mistat.se