Nyhet! Sevans Mezebil bjuder på sommarens mezeröror i Stockholm!

Nyhet! Sevans Mezebil bjuder på sommarens mezeröror i Stockholm!

Yalla, yalla, meze för alla! I sommar intar Sevans Mezebil Stockholm. Vi kommer åka runt Stockholms gator, torg och parker och bjuda på fyra färska mezeröror!

Nu i sommar ger vi alla Stockholmare möjligheten att bekanta sig med fyra nya mezefavoriter från det växande mezeköket. Det är fyra kylda, färska mezeröror som passar lika bra till sommarens sköna grillkvällar, picknicks i parken, sommarbuffén med plock, fredagsmyset med familjen eller att delas på tu man hand.

Tillsammans med mezerörorna kommer även Sevans nya receptbroschyr ”Yalla, yalla, meze för alla” delas ut, och en rabattkupong som gäller för hela Sevans färska, kylda sortiment av smaksättare, mezeröror och falafel i olika smaker. Receptbroschyren har tagits fram tillsammans med Markiz Talhaoui, från Sveriges Mästerkock.

Aktivitetsperioden är v.21-v.27, och v.33. Bilen kommer vara ute i 30 dagar totalt, de flesta veckorna mellan onsdag till lördag.

Rörorna som delas ut gratis till alla Stockholmare är:

• Sevan Hummus Hot ´n Spicy
  • Sevan Baba Ghannouge
  • Sevan Vitlökscrème Crème Toume
  • Sevan Paprikaröra Muhammara

Vill du veta vart Sevans mezebil är idag?

Följ oss på vår facebooksida för den senaste infon!

Gå till Sevans facebook-sida!