Sevan lanserar ny hemsida!

Sevan lanserar ny hemsida!

Ahlan wa Sahlan! Varmt välkomna till Sevans nya hemsida!

Vi lanserar idag stolt vår nya hemsida, där vi hoppas kunna inspirera kring mellanösterns kök. Vi har lagt ett stort fokus på att göra en användarvänlig hemsida som ger våra besökare en enkel överblick över såväl produkter, recept och ingredienserna i mellanösterns kök.

Vad sägs om en hummusskola med allt du behöver veta om hummus, moderna mellanösternrecept från mästerkocken Markiz Talhaoui och en stor avdelning om matvarorna från Mellanösternköket?

Den nya designen har Mellanösterns kontrastrika färgpalett och följer vår grafiska profil.

Vi har även lagt ett stort fokus på att förmedla vår kärlek till Mellanösterns kök, samtidigt som att göra hemsidan snabb och tillgänglig överallt, på både smartphones och pekplattor.

Åter igen, varmt välkommen att upptäcka Mellanösterns kök tillsammans med oss!

Välkommen in på: www.sevan.se