Träffa Sigma Technology på CoRE Tech 2023 i Silicon Valley

Träffa Sigma Technology på CoRE Tech 2023 i Silicon Valley

15-16 November, Crowne Plaza Canaba Hotel, Palo Alto

Sigma Technology Group kommer tillsammans med sin integrationspartner Axis Communications att delta på evenemanget CoRE Tech i Silicon Valley, dedikerat till smarta företagsfastigheter och facilitetsförvaltning. Bolagen kommer att presentera en samarbetsplattform: Office Insights.

Hantering av bolags fastighetstillgångar och faciliteter har blivit betydligt mer omfattande. Flera avdelningar berörs alla av fastighetsinformation och affärsprocesser på något sätt och behöver bättre förstå integrationen och komplexiteten i detta arbetsflöde. Dessa avdelningar är alla involverade och bör delta i CoRE Tech 2023.

Sigma Technology Group, ett ledande företag inom teknik och informationstjänster, i samarbete med sin integrationspartner Axis Communications är glada att meddela sitt deltagande i CoRE Tech 2023, ett exklusivt evenemang för de ledande företagsfastighets- och facilitetscheferna.

CoRE Tech 2023, det främsta evenemanget tillägnat till smarta företagsfastigheter och facilitetsförvaltning erbjuder en idealisk plattform för branschledare och innovatörer att mötas, dela kunskap och utforska omfattande lösningar som driver framtiden inom fastighetsförvaltning för företag.

Sigma Technology Group, kända för sitt engagemang för innovation och expertis inom teknisk konsultation, är stolta över att samarbeta med Axis Communications, en ledare inom intelligenta säkerhetslösningar för att presentera deras gemensamma projekt – Office Insights. Detta visionära projekt nyttjar kraften av IoT och dataanalys för att erbjuda en heltäckande lösning för att optimera och förvalta företagsfastigheter.

Deltagarna i evenemanget kan se fram emot en exklusiv förhandsvisning av office insights och få en förståelse för de möjligheter som det erbjuder för att förbättra effektivitet, hållbarhet och säkerhet i företagsmiljöer.

Danilo Chinchilla Sosa, VD på Sigma Technology Embedded Network kommenterar:

- Jag tror att CoRE Tech 2023 är den perfekta scenen att presentera office insights, ett innovativt tillvägagångsätt som använder övervakningskameror för att ta fram insikter i användningen av byggnader och fastigheter. Det är vår gemensamma vision som hjälper oss att gå mot en framtid där förvaltningen av företagsfastigheter blir smartare, mer hållbar och anmärkningsvärt effektiv. Vi ser fram emot att engagera oss med CoRE Techs nätverk, tillsammans med Axis Communications och demonstrera systemets fulla potential.

För mer information, kontakta:

Danilo Chinchilla Sosa, VD på Sigma Technology Embedded Networks, danilo.chinchilla@sigmatechnology.com

Om Sigma Technology Group

Sigma Technology Group, del av Sigma Group, är ett privatägt globalt teknikkonsultföretag med verksamhet i Sverige, Ungern, Kina, Norge, Tyskland och Ukraina och som levererar internationellt till Europa, USA och Kina. Sigma Technology Group erbjuder den allra senaste kunskapen inom mjukvaruutveckling, produktinformation, design och utveckling av inbyggda system, digitala lösningar, och IT-infrastruktur med expertkonsulter, offshore-leveranser och utvecklingsteam. För en fullständig beskrivning, besök sigmatechnology.com.

Sigma ägs as Danir AB och har ca 5,000 anställda och ett nätverk av partners i 13 länder.

Sigma är ett ledande konsultföretag som arbetar för att öka sina kunders konkurrenskraft. För att nå dit kombinerar vi vårt tekniska know-how med ett brinnande intresse för att ständigt utveckla bättre lösningar. Vi är 5 000 medarbetare i sexton länder. Våra tjänster tillhandahålls av Sigma Technology, Sigma Connectivity, Sigma Industry, Sigma Civil och Sigma Software.

Carl Vikingsson

VD | Sigma Technology Group