Drömförvaring på två minuter! Nu lanseras supersnabb garderobsguide på webben

Många tycker att det är knepigt att välja och köpa förvaring. Därför lanserar Skånska Byggvaror ett helt nytt och banbrytande webbverktyg, Garderobsguiden. Ett verktyg som på några klick, på mobil, tablet eller dator, möjliggör för kunden att få hem en unik lösning med förvaringsserien Mix.

Garderobsguiden är en one-stop-shop för förvaringsbehov som gör det enklare än någonsin att välja och handla skjutdörrar och garderobsinredning. Webbguiden gör det möjligt att på bara ett par minuter bygga sin drömförvaring. Personifierad för unika behov och möjligheter, i både stil och funktion, presenterad på ett naturtroget och attraktivt sätt och med tydliga prisangivelser och kort leveranstid eftersom allt finns på lager. Efter beställningen på webben tar det 1-2 veckor för fraktfri leverans hem till dörren.

Det ska vara enkelt att köpa förvaring. Våra samtal med kunder visar att många tycker det är onödigt krångligt och tidsödande att välja skjutdörrar med inredning. Ofta har man manuellt fått söka runt på flera sidor och hålla reda på en massa alternativ, mått och modeller och i de fall en guide finns, hänvisas man till återförsäljare för pris och order. Vi har skapat en tjänst som tillsammans med svensktillverkade kvalitetsprodukter och en smart webb-plattform gör det komplexa enkelt. Kombinationen av en bra webbguide, att kunna lägga order direkt och snabb levererat till dörren gör lösningen unik på marknaden, säger Olle Sjölin, produktchef Skånska Byggvaror.

Med garderobsguiden bygger kunder en unik förvaring baserat på förvalskombinationer av inredningar. Med ”drag & drop” pusslar man enkelt och snabbt ihop just den inredning som bäst skänker ordning och reda bakom skjutdörrar och i walk-in-closets. Guiden erbjuder på rekommenderade lösningar med hög bildkvalitet, marknadsledande priser, enkel direktbeställning och snabb leverans hem.

Garderobsguiden lanseras 26 september.

Du kan testa den nya garderobsguiden HÄR

Olle Sjölin, produktchef Skånska Byggvaror, 0761-190967, olle.sjolin@skanskabyggvaror.se