​Skånska Byggvaror skapar förvaring för allt och alla!

Sydney skapar en modulär förvaring som enkelt skapar ordning och reda i aktiva hem. Priser startar på 1295 kronor.

Nu gör Skånska Byggvaror det enklare att hålla ordning och reda i hus och hem. Med enkelhet och flexibilitet som ledstjärnor lanseras nu ett förvaringssystem som passar för alla sorters miljöer och behov. Lösningen är en klassiker. Ett modulärt skensystem som enkelt skapar ordning och reda i aktiva hem.

Lanseringen av förvaringssystemet Sydney är svaret på ett stigande intresse för smarta, kvalitativa och priseffektiva förvaringssystem. Sydney bygger på snabbmonterade bärlister, skenor och hyllplan som kan användas i hela hemmet. Hallen, garderoben, kontoret, garaget, tvättstugan, barnrummet, walk in closet, köket…bara behoven sätter gränser för poängen med systemet. I takt med nya behov pusslar man enkelt om sin förvaring.

Vi vill att det ska vara busenkel att skapa ordning och reda i hem som är aktiva. Stöket har sin plats och det är i smarta förvaringar som snabbt går att montera och lika snabbt bygga om när det behövs. Med lanseringen har vi ett komplett förvaringserbjudande för människor som vill skapa skön harmoni i hela hemmet, säger Anne Petersson, produktchef Skånska Byggvaror.

Sydney bygger på en bärlist som skruvas i väggen och där skenor hängs på. På denna stomme kan sedan allt från klädstänger, meshkorgar (täta trådkorgar), skohyllor, tråd-eller trähyllor placeras med flyttbara konsoler. Finns i vitt utförande.

Den nya förvaringen lanseras vecka 6. Priserna börjar på 1 295 kronor för en enkel klädförvaring med trådhyllor och klädstänger.

Skånska Byggvaror, Anne Petersson produktchef, tel: 0733 – 22 30 19
E-post: anne.petersson@skanskabyggvaror.seVäxel 042-25 30 00.