Skånska Byggvaror storsatsar på FÖRVARING och INREDNING med London och Wien

London skjutdörrar - med dörrar som kan vändas och byta utseende på rummet!

Lagom till höstmyset lanseras nya förvaringar och inredningar som gör det enklare att hålla ordning i aktiva hem. Med produkterna London och Wien erbjuds skjutdörrs-förvaring och inredning som möter kundernas önskemål om valfrihet, kvalitet, design och pris. Eller vad sägs om att byta utseende på skjutdörrsförvaringen på bara 30 sekunder?

En halv minut. Det är så lång tid det tar att vända på skjutdörrarna och helt byta utseende på sovrummet med serien London som nylanseras i nya ytskikt och färgsättningar. Utöver vitt och grått erbjuds lekfulla och stämningsfulla färger som ger energi och livsglädje, oavsett plats i hemmet. Valmöjligheterna är lika mångsidiga som staden förvaringen London lånat namnet av. Front White, Slate Grey, Rose Pink, Viola, Pastel Green, Latté, Capri Blur, Anthracite, Mirror, Black North Wood och White North Wood. Samtliga skjutdörrar med 10 års garanti. I hemsidans nya webbguide är det enkelt att plocka ihop, testa och jämföra de många alternativen inom serien London.

Det här är vår största satsning på förvaringsslösningar och ett svar på förslag och önskemål från våra kunder. Nu har vi en riktigt attraktiv repertoar av förvaringar och inredningar som är väldigt fina. Vi vill att det ska vara enkelt att skapa drömförvaringen och att det dessutom ska vara enkelt att bygga, flexibelt och väldigt prisvärt. Det tycker jag att vi lyckats skapa för våra kunder, säger Anne Petersson, produktchef Skånska Byggvaror.

Vacker yta i all ära. Men utan smart inredning är halva jobbet gjort. Därför lanseras nu den nyutvecklade inredningsserien Wien. Med flexibla stommar, klädstänger, hyllor, byxhängare, lådor, skoställ, klädstänger, speglar etc är det enkelt att maximera förvaringsnyttan med Wien.

London och Wien lanseras vecka 36. Prisexempel: London Slate Grey/Front White, 2 dörrar från 2.195 kr. Wien Inredning med en stomme, klädstänger och mellanvägg, från 1.095 kr. London Pastel Green/Latté, 3 dörrar från 3.695 kr. Wien Inredning med två stommar och klädstänger, från 1.980 kr.

Skånska Byggvaror, Anne Petersson, produktchef, tel: 0733–22 30 19  E-post: acs@skanskabyggvaror.se

Växel 042-25 30 00. Besöksadress: Kanongatan 13, 254 67 Helsingborg