The Color Collection by Skånska Byggvaror. Fristående uterum som sätter färg på trädgården

The Color Collection - ger färgstyrka åt fristående uterum

Intresset för Skånska Byggvarors nyutvecklade och helt fristående uterum har överträffat förväntningarna. Att uterummet klipper banden med huset och kliver ut i trädgården skapar nya möjligheter för husägare som vill skapa nya livsrum. Lagom till vårens spirande grönska lanseras ”The Color Collection”. En banbrytande färgexplosion av möjligheter inom uterum – med den revolutionerande fjärrkontrollen ”Color Exchanger Remote Unit”.

Nu finns möjligheten att med banbrytande teknik skapa en aldrig tidigare skådad färgupplevelse i trädgårdshavet. Med Skånska Byggvarors nya fasadteknik ”Color exchanger 1965” kan färger på ramar och luckor förändras efter humör, väder och behov.

Med den medföljande fjärrkontrollen, "Color Exchanger Remote Unit", förändras i realtid färgen på uterummet och förblir intakt i 24 timmar varefter den återgår till neutralt vitt…

Fast skämt å sido! Det här var faktiskt mest ett försök att skoja till livet en dag som denna – första april. MEN ett korn av sanning finns det kanske i den futuristiska visionen. För vem vet vad framtiden bär med sig i form av kundönskemål och trädgårdsdrömmar?

Det fristående uterummet är ett resultat av att vi lyssnat på våra kunders drömmar och visioner. Vi drivs av att vara i framkant av utvecklingen tillsammans med kunderna så vem vet om vi någon gång framöver får möjlighet att lansera ett uterum som går att variera i färger. Konstigare saker har faktiskt hänt, säger produktchef Jesper Nilsson och passar på att önska en god första april.

Det nya, fristående uterummet från Skånska Byggvaror är ett mer ombonat alternativ till växthus och ett ljusstarkt alternativ till trädgårdsstugan. En plats för njutning och glädje, oavsett om det blir en extra matsal, vardagsrum, poolrum eller spa.

Skånska Byggvaror, Jesper Nilsson produktchef, tel: 0722-350002, växel 042-25 30 00.

E-post: jesper.nilsson@skanskabyggvaror.se