​Vinn uterum för 50 000 kr… eller bara titta på ett skönt TV-program om uterumsdrömmar

Programledaren Peter Bengtsson och uterumsexperten Jesper Nilsson

Nu lanserar tidningen Villaliv en tävling där läsarna kan vinna ett uterum för 50 000 kronor. Samtidigt lanserar Villaliv sin nya WebbTV-kanal Villaplay med ett premiärprogram om uterum. Framför kameran står den färgstarke programledaren Peter Bengtsson och Sveriges uterumsexpert, Jesper Nilsson från Skånska Byggvaror.

I det 10 minuter långa premiärprogrammet djupdyker programledaren Peter Bengtsson ner i uterummens alla möjligheter. I programmet får tittaren lära sig mer om hur man ska tänka när man ska bygga sin uterumsdröm, vilka regler som gäller, hur man ska planera sin nya oas, hur man värmer sitt uterum och hur man ska planera uterummet för fest. Intervjun görs med Jesper Nilsson som är produktchef för Skånska Byggvarors uterum och som var med och byggde sitt första uterum som femåring tillsammans med sin far.

På Skånska Byggvaror älskar vi uterum och det är inte så konstigt. Intresset för uterum bara stiger och stiger i takt med att fler villaägare vill förädla sina hem och bygga till verklig livskvalitet i ett soldränkt rum. Våra kunder söker efter inspiration och programmet hjälper tittaren att hitta rätt i sina drömmar, säger Jesper Nilsson, uterumsexpert Skånska Byggvaror.

Våren 2016 lanserar Skånska Byggvaror fler nya uterumsmodeller än någon gång tidigare. Därtill i ett mer modernt utförande.

Skånska Byggvaror, Jesper Nilsson produktchef, tel: 0722-350002, växel 042-25 30 00.

E-post: jesper.nilsson@skanskabyggvaror.se