Framtidens teknik finns hos SkyltSpektrum AB

Som enda skyltföretag i Sverige, erbjuder vi en helt ny och spännande teknik som går under namnet

SPX Systems. Den syns redan ute i Europa – och nu får våra kunder samma möjlighet.

Många av våra kunder vill åt de snygga retrovibbarna som de klassiska neonljusen ger.

Men neonrören är på väg bort, främst på grund av miljöskäl. De slukar mycket energi och är inte återvinningsbara.

Med SPX Systems kan vi skapa skyltar med total neonkänsla. Men tekniken har självklart även utvecklats på andra sätt. Ljustätheten är mycket högre än på andra skyltar, ända upp till 3000 cd/m2. Vi kan välja exakt vilka färger vi vill belysa skylten med. Vi kan till och med låta färger flöda och skapa extra snygga skyltar som byter färgskepnad på ett bestämt sätt.

– Vi är precis lika glada som våra kunder! Nu kan vi erbjuda skyltar som syns ännu bättre. Som är 100 procent återvinningsbara och drar mindre energi. Dessutom är de väldigt snygga, säger SkyltSpektrums VD Conny Johansson.

Ännu ett stort plus är att bokstäver och andra element går att forma i stort sett hur som helst. Det finns inga begränsningar, varken i utformning av utseende eller storlek. Den blanka, snygga glaskänslan finns där, sljuset kan strömma ut från olika sidor av bokstäverna och flera lager lackning ger en hundraprocentig täckning av kanterna.

Problemfritt underhåll och utmärkt värmeavledning gör SPX Systems till ett självklart och smidigt val. Perfekt genomtänkt från början till slut helt enkelt.

Inspireras av våra ljusa nyheter och idéer!

LED-dioder, neonrör, pyloner och dukskyltar. Vi på SkyltSpektrum vet hur ditt varumärke syns allra bäst. Dessutom är vi unika i skyltbranschen med att kunna erbjuda framtidens teknik.
Kom och ta en kaffe i vår monter på mässan Butiksleverantör i Kista 24-25 mars så berättar vi mer. Vi ses i monter H:06!

Anmäl er kostnadsfritt till mässan här: Anmälan

Om SkyltSpektrum
SkyltSpektrum är ett nytänkande företag som har funnits på marknaden i 8 år. Huvudkontoret finns i Norrköping, men arbetar i hela världen. Vi erbjuder service av skyltar, design, bygglovshantering, lagerhållning, packning, vepor, foliedekor, konvertering till LED, byggskyltar och montage.

• Media, kommunikation

• skyltar