Ny funktion förenklar samarbete

Ny funktion förenklar samarbete

Med många involverade i ett projekt är kommunikation oerhört viktigt för att alla ska förstå och ha samma bild av förutsättningarna. Med den nya dela vy-funktionen i SkyView väljer du ut den information du vill visa, t ex en 3D-avbildning och ett eller flera CAD-lager, och skickar en delningslänk till din kund, kollega eller entreprenör.

Du styr precis vilken information som ska vara tillgänglig via länken och kan också styra i vilken kameravy, d v s vinkel och inzoomning, länken ska öppas. Mottagaren öppnar länken direkt i webbläsaren och behöver inte ett användarkonto i SkyMap Portal. Mottagaren kan tända och släcka de lager du har gjort tillgängligt och även zooma och rotera modellen.

Oavsett om det är en stor eller liten fråga blir kommunikationen tydlig och ingen lämnas åt slumpen tack vare visualiseringen. Alla får samma bild och kan bidra till att hitta de smartaste lösningarna och ta rätt beslut för att nå det bästa resultatet i projektet.