Vem vill du ska vinna? Nominera din kandidat till Årets Skidambassadör, Årets Skidinspiratör och Årets Snöflinga

Nyhet -

Varje år utser Svenska skidanläggningar Årets Skidambassadör, Årets Skidinspiratör och Årets Snöflinga. Genom priserna vill vi stärka och uppmärksamma ett yrkesval som många gånger kämpar i uppförsbacke. Att ha snö som yrke kräver passion, uppfinningsrikedom och mycket is i magen!

Årets Skidambassadör
Priset tilldelas en skidanläggning för ett utomordentligt engagemang och en idérikedom som bidragit till att utveckla branschen - verksamhetsmässigt eller geografiskt - långt utöver det vanliga.

Årets Skidinspiratör
Priset tilldelas en individ som på ett innovativt sätt medverkat till att sprida skidgläjde, skapa friktionsfri semester och vinna nya gäster.

Årets Snöflinga
Priset tilldelas en individ, grupp eller organisation som valt en kreativ och nyskapande väg för att öka nyfikenheten på och intresset för skidåkning som glädjekälla i Sverige.

Vilka blir pristagare 2015?
Vem som helst kan nominera vem som helst! Välkommen med ditt förslag till 2015 års vinnare enligt ovan priskategorier senast den 27 mars 2015 på info@slao.se (inklusive en motivering och kontaktuppgifter till din kandidat).