​Slopetrotter Skitours - personlig service som stor framgångsfaktor

Förra året bokade 30% av Slopetrotter Skitours gäster sin skidresa över Internet. Resterande 70% bokade sin resa via telefon i samspel med en av företagets reserådgivare. I en bransch där samtliga av marknadens aktörer utger sig för att ha god service är därför samtalen med firmans kunder av högsta betydelse. Slopetrotter Skitours satsar därför stenhårt på det personliga mötet över telefon där varje röst i företaget är en byggsten i den fortsatta tillväxten.

Kvalitet, trygghet och professionalism är Slopetrotter Skitours tre ledord som ska speglas i varje kontakt med företaget. För att leva upp till dessa ledord satsar företaget starkt på sin personliga rådgivning där alla i grund och botten är skid- och reseälskare som vill vara med och sprida skidåkarglädjen vidare i samband med oförglömliga vinterupplevelser.

Oavsett om du är ute efter en skidresa med buss, flyg eller om du kör själv ner till Alperna vill Slopetrotter Skitours se till att du känner dig trygg under hela resan. Detta genomsyras även i företagets kundservice där alla funderingar från kunder bemöts med stort engagemang över telefon och där företagets kunder både externt och internt benämns som gäster och inte kunder.

-Vare sig du får lov att prata med en skåning, stockholmare, norrlänning eller västlänning vågar vi lova att du möts av en person som med hela sitt hjärta månar om att erbjuda marknadens bästa skidresa, där kvalité och prisvärdhet går hand i hand, säger Minna Henriksson, försäljningschef Slopetrotter Skitours.

Toppbetyget med 5-stjärnor på Trustpilot visar att Slopetrotter Skitours lever upp till förväntnigarna, som en av de starkaste skidresebyråerna på marknaden, där företagets tidigare gäster rankar företagets kundservice och gästbemötande högt. Flera utlåtanden bekräftar även företagets satsning på personlig service där reserådgivarna rosas för deras engagemang och personliga kontakt.

-Vi vill välkomna våra gäster till att vara en del av Slope-familjen, då vi vill sprida skidåkarglädjen vidare genom att dela med oss av vår kompetens. Därför är vi noga med att hålla servicenivån hög och personlig, då vi tror en skidsemester är som bäst när man delar den med människor man tycker om och litar på, avslutar Minna.

För mer information:
Minna Henriksson, försäljningschef Slopetrotter Skitours
minna@slopetrotter.se

• vinter
  • alperna
  • skidåkning
  • service
  • skidor
  • snö

Slopetrotter Skitours är en skandinavisk skidresearrangör som erbjuder skidresor till hela 24 destinationer i Alperna. När du reser på skidsemester med Slopetrotter Skitours kan du förvänta dig kvalitet, trygghet och professionalism. Vår mission är att erbjuda marknadens billigaste skidresor, samt att ge personlig service av högsta kvalité till våra gäster både innan, under och efter skidresan!

Slopetrotter Skitours erbjuder alpresor till Italien, Österrike och Frankrike där du på varje destination välkomnas av våra kvalificerade skidguider. Du hittar bland annat resor till alporter så som Livigno, Cervinia, St.Anton, Bad Gastein, Saalbach, Val Thorens, och Serre Chevalier.

Välkommen till de soliga bergstopparna i Alperna!