Gå direkt till innehåll
SmartRefill i Helsingborg AB har officiellt flyttat in i det fräscha och moderna penthousekontoret på 9:e våningen på Terminalgatan 1, högst upp på Helsingborgs Central.

Smart Refill tar sig till nya höjder… bokstavligen!

Smart Refill, ett av Sveriges mest dynamiska och innovativa Telecom- och Fintech-företag, har flyttat in i sitt nya kontor: Penthouse-våningen mitt i Helsingborgs city. Ett bevis på den fortsatt höga ambitionen företaget har: att förbli ledande inom tech och för att vara en grogrund för nästa stora innovation inom teknikbranschen! (Stay tuned!)

Det nya kontoret är en underbar penthouse på 9:e våningen med en fantastisk 360-graders utsikt över Helsingborg, med en magisk havsutsikt över sundet mellan Själland och Skåne. Det moderna kontoret har både balkong ut mot havet och en egen terrass som bjuder på fri utsikt över Helsingborgs vackra landmärken.

- Vi ville erbjuda våra medarbetare en fräsch, modern, hållbar och framförallt inspirerande arbetsmiljö med ett strategiskt läge i Helsingborg. Penthousevåningen gör det lätt att komma in på morgonen och känna arbetsglädje, och den öppna planlösningen med mycket glas gör det enkelt att se, prata och samarbeta med varandra. Detta förstärker ytterligare vår goa familjekänsla som är kärnan i vår organisationskultur. Vi hade inte kunnat finna en bättre lokal! Säger Anna-Maria Hellborg, HR-chef.

Det höga taket och panoramafönstren välkomnar ljuset året runt och bjuder in till naturligt vackert och inspirerande vyer oavsett väder. Det dagliga ljuset möjliggör även en bättre arbetsmiljö för medarbetarna, speciellt under kommande höst- och vintermånader.

- Vi är verkligen bortskämda i vår nya miljö. Här är vi i Helsingborgs epicentrum av tech och innovation och kan följa utvecklingen från vår kaffemaskin. Med detta läge är det enkelt att inspireras och få kreativiteten att flöda. Det går inte att toppa det här! Säger Redha Cherif, VD.

Nuvarande medarbetare på Smart Refill älskar det nya stället och för nya rekryter kommer det bli svårt att hitta en finare och mer strategiskt placerad arbetsplats!

Om Smart Refill

Betrodd Fintech-partner verksam inom Telecom sedan 2006 och bank sedan 2010. Smart Refill är ett E-pengainstitut auktoriserat och under tillsyn av Finansinspektionen, är fullt PSD2-licensierad (Open Banking) samt är PCI-DSS-nivå 1 certifierad på uppdrag av Visa och Mastercard. Smart Refill är även Sveriges allra första säkra digitala postleverantör (sedan 2013) genom sitt dotterföretag Digimail AB, under tillsyn av Myndigheten för digital förvaltning, DIGG.

Bland kunderna finns Telia Company (Sverige, Norge, Finland och Litauen), Telenor, Tre, Halebop, Ezys, Sparbankernas kort och Shanghai Commercial and Savings Bank.

Regioner

Svenska mjukvarubolaget Smart Refill är den ledande fintechpartnern för mobiloperatörer. Vi hjälper operatörer att reducera sina kostnader och öka fokuset på sin kärnverksamhet genom att koppla vår integrerade betallösning till deras befintliga system och därigenom automatisera köp- och aktiveringsflöden. Vi är certifierade enligt PCI-DSS Level 1, e-pengainstitut under Finansinspektionens tillsyn samt licensierade leverantörer av säkra digitala brevlådor, och arbetar med kunder som Telia, Telenor, Tre och Ezys sedan 2006. Optimera din verksamhet genom att välja oss som partner för alla dina fintechbehov, idag och i framtiden!

Redha Cherif

Presskontakt CEO/VD

Relaterat material

Smart Refill utvecklar smarta tjänster för säkra betal- och informationslösningar inom telekom och fintech.

Smart Refill AB
    Terminalgatan 1