Nytt nummer av Smart Seniors medlemstidning Extra Smart

Under vecka 22-23 delas Smart Seniors medlemstidning Extra Smart nr 2, 2015 ut till medlemmarna. I tidningen presenteras 48 av de ca 280 rabatter som Smart Senior erbjuder alla som fyllt 55 år blandat med intressanta artiklar och reportage. Alla aktuella rabatter hittar man på smartsenior.se

Smart Senior samarbetar med flertalet starka och välkända varumärken som t ex Synoptik, Swebus, Bilprovningen, Toyota, Adlibris och Solresor. Medlemstidningen Extra Smart utkommer med fyra nummer per år och i den kan medlemmarna läsa intressanta reportage och aktuella rabatter och erbjudanden.

-I varje nummer av Extra Smart får en av våra medlemmar möta och intervjua en intressant och aktuell person. Denna gång åkte Lennart Kihlman från Karlstad till Stockholm och träffade Carl Jan Granqvist. En artikel som är väl värd att läsas! Det återkommande reportaget som vi kallar "En Smart Senior möter" är mycket uppskattat bland våra medlemmar, säger Tina Svensson, marknadschef Smart Senior.

Tidningen är på 32 sidor där 48 erbjudanden presenteras under de renodlade medlemssidorna. Detta nummer har även gjorts i lokal editioner för Västerås, Örebro och Stockholm där en sida innehåller rabatter på respektive ort.